دومین کنگره موبایل ایران در شهریور ماه 1403 برگزار می گردد

دومین کنگره موبایل ایران

دومین کنگره موبایل ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری، با برگزاری ۴۰ پنل چالشی و سخنرانی‌های تخصصی، از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مرکز دائمی نمایشگاهی ایرانمال تهران برگزار می‌شود.

این کنگره فرصتی طلایی برای بررسی آخرین تحولات و نوآوری‌های دنیای موبایل و نرم‌افزارهای مرتبط فراهم می‌آورد و به بررسی روندهای آینده و چالش‌های صنعت موبایل می‌پردازد.

این رویداد با همکاری تیمی از متخصصان و فعالان برجسته صنعت، از جمله سعید رسول‌اف، رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه و رئیس کمیته علمی و پژوهشی، سازماندهی شده است.

 

 

در این کنگره، ذینفعان مختلف زیست‌بوم موبایل شامل واردکنندگان و توزیع‌کنندگان زنجیره تأمین موبایل، ارائه‌دهندگان زیرساخت، منتشرکنندگان نرم‌افزار، فراهم‌کنندگان خدمات بر بستر نرم‌افزارهای کاربردی، تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی، مؤسسات مالی، پارک‌های فناوری، مراکز شتابدهی، رسانه‌ها، قانون‌گذاران، تنظیم‌گران و تسهیل‌گران حضور خواهند داشت.

رویداد شامل ۲۲ پنل تخصصی و ۱۴ سخنرانی با موضوعات متنوعی از جمله اقتصاد دیجیتال، تولید، واردات و خدمات پس از فروش موبایل، تجارت الکترونیک، لجستیک، آموزش، فینتک، لندتک، رمزارز و بلاکچین، هوش مصنوعی، پلتفرم‌ها، گیم، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و تبلیغات، بانوان کارآفرین، گردشگری، سلامت و نوآوری خواهد بود که به ارائه فرصت‌هایی برای مطالبه‌گری بخش خصوصی اختصاص دارد.

همچنین، کارگاه‌های ویژه‌ای برای کسب‌وکارهای نوپا با موضوعات بوم ناب، اعتبارسنجی، محصول اولیه MVP و پیچ دک برگزار خواهد شد تا به توسعه استارتاپ‌ها کمک کند. در بخش استارتاپی کنگره، ۲۰ منتور و ۶ داور از موفق‌ترین کارآفرینان و بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای اکوسیستم استارتاپی کشور، به راهنمایی تیم‌های حاضر خواهند پرداخت.

پنل‌های تخصصی دور دوم کنگره موبایل ایران

دومین کنگره موبایل ایران به بررسی گسترده‌ترین موضوعات و چالش‌های صنعت موبایل و فناوری‌های مرتبط می‌پردازد. پنل‌های تخصصی این کنگره شامل موارد زیر است:

موبایل و اقتصاد دیجیتال  

 

 

موانع و چالش های پیش روی واردات موبایل و لوازم جانبی

تولید موبایل، باید و نبایدها

 

چالش‌های خدمات پس از فروش موبایل در ایران

 

موبایل و تجارت الکترونیک

موبایل و آینده لجستیک

موبایل و صنعت بیمه

از فینتک تا مئوبانک

لندتک؛ آینده پرداخت

رمز ارز؛ مانی حقیقی!

 پلتفرم‌های موبایل

 آینده پلتفرم های ویدیویی

صنعت بازی های موبایل

شبکه های اجتماعی و ارتباطات در بستر موبایل

برندینگ، بازاریابی و تبلیغات در بستر موبایل

نقش تشکل های بخش خصوصی در توسعه اقتصاد دیجیتال

موبایل، نوآوری و آینده هوش مصنوعی

موبایل و صنعت سلامت

 

حضور در کنگره موبایل و پنل های تخصصی برای عموم علاقمندان رایگان است.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط